آریا و آرینآریا و آرین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آریا و آرین

عکس های گذشته

1394/4/29 18:35
نویسنده : پریا
292 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسه مال یه سال و نیم پیشه که شما با مامان بزرگ رفته بودین خونه ی خاله زهرا ی مامانیتون بعد پسر خاله زهرا اریا رو به میخ وصل کرده بوده مامانیتونم عکس گرفته بوده ازش.

الهی من دورتون بگردم تو این عکسا خیلی کوچیک بودین و خیلی هم شبیه هم اونموقع مامان من شما رو نمیشناخت خاله سکینه هم نمیشناختتون.

تو این عکسه ارین اینقدر با روروعکش بازی کردی که خوابت برده عزیزدلم.

اینم اریا گلی توی روروعک.

اینم یه عکس از دوتاییتون.

اینا هم عکسای امسال هستن.

قربونتون برم من الهی.

عزیزم شماها خیلی باهم دعوا میکنین اما همدیگه رو خیلی خیلی دوس دارین.

این عکسه هم با دختر عمه رهاتون گرفتین که من خیلی دوسش دارم.

توپ بازی کردنت خیلی جالبه ارین من.

حالا توپه رفته بالا.

پیشی های من دوستون دارم.

عکس های یکی دو ماه اخیر رو هم تو پست بعدی میذارم.

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهره
30 تیر 94 11:39
سلام کوچولوهای نازی دارید خدا براتون حفظشون کنه امیدوارم زیر سایه شما به 120 سالگی برسن آمین پاسخ:زهره خانوم من که مامانشون نیستم من دخترخاله شونم ولی به هر حال متشکرم